ShangPa genomför lansering av sina produkter i Hangzhou, Kina

20 May 2016

ShangPa Information Technology Co Ltd, ägt till 50 % av Oboya, inleder i morgon lördagen den 21 maj en tio dagar lång marknadssatsning i staden Hangzhou tillsammans med ett av de största mejeribolagen i Kina - Bright Diary. Kampanjen siktar in sig på att sälja ShangPas växtväggar till fler än 200 000 av Brights privatkunder och hushåll i Hangzhou. För varje nedladdning av ShangPas app eller WeChat-butik får kunden en solros som present. I samband med satsningen lanserar ShangPa också ett koncept med organiska grönsaker som skall levereras via Brights omfattande distributionsnät.

 

”Denna marknadssatsning är den första i en rad aktiviteter i Kina som ShangPa kommer att genomföra under de kommande månaderna. Bolaget siktar på att nå en omsättning om ca 60 miljoner under 2016” säger styrelseordförande Robert Wu.

 

För mer information, vänligen kontakta:

 

Styrelseordförande Robert Wu, tel +46 73 5630935, +86 159 69835999 eller

VD Mikael Palm Andersson, tel +46 708 998070

 

Pressmeddelande 2016-05-20: ShangPa genomför lansering av sina produkter i Hangzhou, Kina

Denna sidan använder cookies, genom att fortsätta godkänner du användandet av cookies.