ShangPa genomför lansering av sina produkter i Hangzhou, Kina

20 May 2016

ShangPa Information Technology Co Ltd, ägt till 50 % av Oboya, inleder i morgon lördagen den 21 maj en tio dagar lång marknadssatsning i staden Hangzhou tillsammans med ett av de största mejeribolagen i Kina - Bright Diary. Kampanjen siktar in sig på att sälja ShangPas växtväggar till fler än 200 000 av Brights privatkunder och hushåll i Hangzhou. För varje nedladdning av ShangPas app eller WeChat-butik får kunden en solros som present. I samband med satsningen lanserar ShangPa också ett koncept med organiska grönsaker som skall levereras via Brights omfattande distributionsnät.

 

”Denna marknadssatsning är den första i en rad aktiviteter i Kina som ShangPa kommer att genomföra under de kommande månaderna. Bolaget siktar på att nå en omsättning om ca 60 miljoner under 2016” säger styrelseordförande Robert Wu.

 

Pressmeddelande - ShangPa genomför lansering av sina produkter i Hangzhou, Kina

Denna sidan använder cookies, genom att fortsätta godkänner du användandet av cookies.